loading...
دانلود کن حالشو ببر
مسلم سلیمی بازدید : 796 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

Alireza Talischi دانلود آهنگ جدید ‫‏علیرضا طلیسچی‬ به نام تو کنار اون خوشی

 

متن آهنگ

پا به دنیای کسی میذاری
که به اندازه ی من میخوادت
رد بشی یا نشی از من باید
خاطراتمون برن از یادت

...

متن آهنگ

پا به دنیای کسی میذاری
که به اندازه ی من میخوادت
رد بشی یا نشی از من باید
خاطراتمون برن از یادت
همه ی دلخوشی من.بودی
حتی وقتی تورو با اون دیدم
ببین اینقد دوست دارم که
گریه هامو به تو ترجیح میدم
تو کنار اون خوشی
حرفی نیست
منو داری میکشی
حرفی نیست
رفتن و بهونه کن
حرفی نیست
باز منو دیوونه کن
حرفی نیست
آینه دروغ میگه از صورت من
خستگی من واسه سردرگمیه
من به خودم میرسم این روزا ببین
رنگ جدید موم جوگندمیه
رنگ جدید موم جوگندمیه

 

دانلود

برچسب ها آهنگ جدید , اهنگ , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید علیرضا طلسچی , دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی‬ به نام تو کنار اون خوشی , علیرضا طلسچی , علیرضا طلیسچی‬ به نام تو کنار اون خوشی , متن آهنگ علیرضا طلیسچی‬ به نام تو کنار اون خوشی , صداي يعليرضا طليسچيي به نام تو کنار اون ي , دانلود صداي يعليرضا طليسچيي به نام تو کنار اون ي , دانلود موزيک يعليرضا طليسچيي به نام تو کنار اون ي , دانلود فايل صوتي يعليرضا طليسچيي به نام تو کنار اون ي , دانلود6آلبوم جديد يعليرضا طليسچيي به نام تو کنار اون ي , خواننده يعليرضا طليسچيي به نام تو کنار اون ي , شعر يعليرضا طليسچيي به نام تو کنار اون ي , دانلود آنگ جديد يعليرضا طليسچيي به نام تو کنار اون ي , دانلود رپ يعليرضا طليسچيي به نام تو کنار اون ي , دانلود آهنگ پيشواز يعليرضا طليسچيي به نام تو کنار اون ي , دانلود آهنگ پيشواز ترانه يعليرضا طليسچيي به نام تو کنار اون ي , دانلود ترانه هاي يعليرضا طليسچيي به نام تو کنار اون ي ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این ویلاگ قصد دارد هر چی شما دوست دارید در آن بگذارد پس وقت خود را برای وبلاگ های بی خودی هدر ندهید و ...! جهت ارسال پیام firestar0098@gmail.com مدیر وبلاگ:مسلم سلیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام نوع آهنگ را دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1009
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 277
  • بازدید سال : 4,801
  • بازدید کلی : 44,420